2013年9月8日

海上傳幸福: 充滿歡欣的小型表演!

繼續有 東京迪士尼之旅2013 嘅文章!東京迪士尼樂園 三十週年係整個渡假區共同慶賀嘅盛事,今次就同大家分享 東京迪士尼海洋 其中一樣 幸福歡樂年 特別項目:Happiness Greeting on the Sea 海上傳幸福!




呢個項目其實係一個小型海上表演,響園區 地中海港灣 對出海面進行;呢到可以清楚望到 東京迪士尼海洋 嘅地標,Mount Prometheus 火山。




演出開始,一眾 迪士尼朋友 出場啦!佢地著住金光閃閃嘅服飾,企響花船上向大家揮手!呢架船都設計得幾靚,整架船佈滿代表幸福歡樂嘅 米奇 汽球,船頭亦有三十週年標誌!





米奇、米妮 好興奮喎!當時係我第一次見到佢地著住呢套三十週年服飾,所以我都好興奮!突然,米奇 叫我地豎起耳朵聽一聽,究竟想我地聽咩呢?





轟隆一聲,原來係 Mount Prometheus 爆發啊!火山頂處噴出一道火焰,非常有氣勢!睇黎佢都想同大家打個招呼呢!






感受完火山嘅氣焰,再望返海上嘅 迪士尼朋友!嘩,係我最愛嘅 Duffy迪士尼小熊!佢同好朋友 ShellieMay 響到玩緊喎!好可愛!






花船上仲有一位我喜愛嘅 迪士尼朋友,唐老鴨!但係 黛絲 就唔響佢身邊...  唔知去咗邊呢?另外仲有 布魯托、高飛,總共七位 迪士尼朋友。





花船響海面航行咗一陣,表演就完結了,過程唔算好耐。知道表演完結,我即刻衝咗去一個特別嘅位置,打算見證著佢地離開。





其實我身處嗰個位置底下就係通往後台區域嘅水道,所以響返返入去之前,迪士尼朋友 都會望上黎,同所有人講再見!





雖然略嫌短咗少少,不過能夠有一個小型表演俾我地見到著住三十週年服飾嘅 迪士尼朋友,都係一件幾開心嘅事!幸福歡樂年,果然係充滿歡欣呢!


沒有留言:

張貼留言