2013年9月9日

與 巨大Duffy 穿上同樣的春日巡航T恤!

尋日嗰篇文章就講到我去咗搵 Duffy迪士尼小熊,仲響碼頭見到隱藏住特別意思嘅旗幟添!今日就想同大家分享一樣 Duffy迪士尼小熊 嘅商品,而呢樣商品亦都同樣印有隱藏住特別意思嘅旗幟架!

今日同大家分享嘅商品就係:Duffy迪士尼小熊 春日巡航T恤!




記性好嘅讀者可能會有疑問,明明我響上年去 東京迪士尼海洋 嗰陣已經買咗一件差唔多樣嘅T恤,點解又要買多件?答案就係:上面買嗰件係童裝T恤,係俾 巨大Duffy 著嘅,至於今年呢件就係成人T恤,係俾我著嘅!

兩件T恤都有 東京迪士尼渡假區 招牌,其中一件係「140」標籤,另一件就係中碼標籤。




同上年一樣,購買T恤會附有一個春日巡航紙牌,係樹葉形狀嘅,上面印有活動標誌。




呢件T恤吸引我嘅地方,當然就係有好大個 Duffy 頭型!仔細睇的話會留意到今年嘅顏色有少少唔同。




T恤嘅旁邊,亦釘有一個淺綠色嘅 Duffy迪士尼小熊 春日巡航招牌,並印有 東京迪士尼海洋 字樣。




上年嗰件T恤嘅背後印有尋日提及過嘅 國際信號旗,用返同樣嘅解碼方法,就可以發現,呢串旗幟嘅內在含義其實就係「BON VOYAGE」旅途愉快嘅意思。

但係,唔知點解,今年呢件T恤就無咗呢串有趣嘅旗幟,只係剩返活動標誌。




好啦,等我試下著起呢件T恤,之後再幫 巨大Duffy 著起同一件T恤啦!睇吓我地兩個幾襯,哈哈!




呢款T恤,佢地響上年冇出到成人裝,只係出咗童裝,所以我只係買咗俾 巨大Duffy;黎到今年,又突然地推出咗成人裝喎!於是,呢件T恤就成為咗屬於我自己嘅第一件 Duffy迪士尼小熊 T恤!

話時話,唔知香港呢邊又幾時先至會推出第一件 Duffy迪士尼小熊 T恤呢?前排咪出咗一系列 迪士尼朋友 搓臉圖案T恤嘅,其實都幾可愛!我記得 Duffy 同有一個差唔多嘅搓臉圖案...  假如可以推出T恤的話,Duffy 有咁多Fans,相信都會有唔錯嘅銷量!


4 則留言: