2013年9月12日

Tho's Dreams 慶祝 香港迪士尼樂園 開幕八週年!

八年前,2005年9月12日,一個充滿奇妙嘅地方出現於我所居住嘅城市。八年後,2013年9月12日,佢已經為無數賓客帶來好多難忘嘅時刻,亦令不同人們嘅夢想成真;包括屬於我自己嘅夢想亦都響呢到得以達成。轉眼間,時間過咗八年啦...  就讓我地響呢一日,再次記起所有黎自呢個地方嘅回憶,紀念呢個樂園為我地所獻上過嘅所有野...

香港迪士尼樂園 嘅標誌性建築就係 睡公主城堡,相信唔會有人反對。響樂園八週年嘅呢一日,Tho's Dreams 亦都換上新嘅主題介面!我揀咗一張城堡嘅相片放響網誌頂端!




至於背景就係由八幅相片重覆組成嘅,差唔多嘅設計其實響「迎接2013」嘅時候出現過,不過我都想用同樣嘅方法去回想過去八年響樂園發生過嘅事,希望大家唔會覺得悶啦!




尋日,我響 Tho's Dreams 專頁發佈咗八幅相片,分別代表著一啲我覺得係組成樂園嘅重要元素。而家網誌嘅背景圖片,正正就係由嗰八幅相片組成。如果未睇的話,可以響呢到重溫一下。

這個樂園令你愛上了幾多位 迪士尼朋友?




這個樂園獻上了多少令你一試難忘的遊樂設施?




這個樂園讓你尋覓了幾多有趣的小故事?




這個樂園所呈獻的巡遊有曾令你興奮過嗎?




這個樂園推出過幾多使你愛不釋手的商品?




這個樂園為你送上了多少獨特的節慶活動?




這個樂園為你送上過幾多個漂亮的景象?




這個樂園裡你經歷過多少奇妙時刻?




由七週年步向八週年嘅期間,樂園都有好多特別嘅事,例如 迷離莊園 正式開幕,樂園宣佈首次轉虧為盈,亦都有 迪士尼黑色世界2012、迪士尼雪亮聖誕2012 等等令人深刻嘅節慶活動。

我的確感受到樂園好努力地做咗好多野,好想逐漸進步,作為一位Fans,我覺得非常興幸。儘管有時候,未必所有野都會同我地預期一樣,未必所有野都會令到我地滿意;但到頭來,我知道我地依然會對樂園不離不棄,想見到樂園可以有所改進,因為我地每一個都愛呢一個樂園...  最後,只可以講一句:八歲啦!大個仔架啦!繼續長大,要慢慢變得愈黎愈成熟啊!


3 則留言:

  1. 生日快樂!無論點都好,我愛您呀迪士尼!永遠愛同支持迪士尼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正正係因為愛佢先至會想佢進步, 樂園要繼續努力啊!

      刪除