2013年9月15日

2013年9月12日 - 歡騰的八週年, 樂園處處享奇妙!

呢一日,香港迪士尼樂園 裡面充滿著一種溫馨的感覺,樂園Fans們以及一眾演藝人員響園內共同感受愉悅嘅一日!因為,我地嘅神奇王國八歲生日啦!驟眼睇,看似係平凡嘅一日;事實上,奇妙星粉經已響不知不覺間散播到每個人嘅心中...  我同朋友好早就已經到咗樂園,時間大約係早上09:00,我地響閘前慢慢等待樂園正式開放...





就到10:00,有一架車駛出黎,原來係 米奇、米妮 啊!佢地響車上不斷同大家打招呼!





佢地落車準備主持樂園開放典禮;睇下佢地套衫!已經換上全新萬屋節服飾啦!




樂園開放典禮過後,佢地行去上車,之後就返去樂園裡頭,等待大家一陣去搵佢地!





隨著 米奇、米妮 離開正門廣場,樂園開放啦!為慶祝八週年,所有入場賓客都會獲得紀念襟章!




除咗紀念襟章,唔好唔記得攞埋樂園時間表;封面圖片係 米妮 拎住汽球,慶祝樂園嘅八歲生日。同時,亦有新一期樂園指南登場,封面圖片依然係 怪獸大學,但係點解呢?招收怪獸大學生 活動唔係已經完咗啦咩?謎底將會響稍後揭曉。




拎齊樂園指南、樂園時間表、紀念襟章,我地第一時間衝去搵 米奇、米妮!佢地分別舉起四隻手指喎!4+4=?哦,原來係八週年嘅意思!




順便都要欣賞一下佢哋嘅萬聖節新裝!今年呢套衫以金色、黑色為主,佢地嘅高帽以及頭飾上面分別有一個「M」字,代表「Mickey」同埋「Minnie」。





好啦!係時候要解謎啦!究竟點解樂園指南嘅封面仲係 大眼仔、毛毛?我地黎到 動畫藝術廊!咦,等等先,見唔到 動畫藝術廊,只見到 怪獸大學行政大樓!實情係咁嘅,雖然夏日活動 招收怪獸大學生 結束咗,但係行政大樓就得以延長辦公時間,直至今年 迪士尼黑色世界 活動完結為止;響呢段期間,各位新生可以繼續辦理學生證。再睇真啲,原來行政大樓亦都出現咗微妙嘅變化喎!




就響樂園八週年嘅呢一日,黎自 怪獸大學 嘅學生現身於 香港迪士尼樂園,一同參加我地嘅生日派對!親臨樂園嘅就包括 啱Key會 全體成員,同埋屬於 至嚇會 嘅 變色龍、大舊。





係我鍾意嘅 向左和向右!可以響園內見到佢地,好開心!我可唔可以走埋去成為佢地嘅第三個頭呢?




值得一提嘅係,現時 啱Key會 成員嘅位置正正就係 大眼仔、毛毛 先前同大家影相嘅位置。呢個位嘅正上方,原本係展示 向左和向右、阿拱 嘅背影,但係佢地而家已經響大樓外面現身,所以而家就變成 大眼仔、毛毛 嘅背影,意味著之後只可以響大樓裡面見到 大眼仔、毛毛 啦...





就算 大眼仔、毛毛 唔會再出黎同大家影相,不過各位怪獸Fans都唔需要感到失望,因為佢地兩位響大樓裡面擺好新嘅姿勢,期待與你見面!就到萬聖節,當然要嚇嚇人啦!





離開 怪獸大學行政大樓,我地黎到 美國小鎮大街 百貨店!適逢八週年,不如買啲紀念品返屋企,令自己可以永遠記得呢個咁特別嘅日子啦!因為我有生日月份折扣優惠,我同朋友就響店內不斷揀,最後竟然逗留咗接近一個半小時!呢段時間所換黎嘅,就係一大袋戰利品!





買完野,響樂園裡面遊走,周圍影下相,轉眼間就到咗下午...  迪士尼飛天巡遊 要開始啦!




主角出場!花車上層,米奇 一邊跳舞一邊接受大家嘅歡呼!而花車下層嘅其他 米奇家族 成員都顯得非常興奮,就算入到後台,佢地都仍然望返出黎,好似好唔捨得同大家講再見!






接著落黎有 小熊維尼 以及 迪士尼公主!響八週年呢個大日子,睇黎佢地亦都覺得好開心呢!





歡樂氣氛尚未完結!仲有其他黎自森林嘅 迪士尼朋友 同埋 奇妙仙子,向著大家熱情地揮手!






我知道參與巡遊演出嘅演藝人員一向都好落力,務求為大家送上最完美嘅表演;辛苦哂!






黎到尾聲啦,最後一架花車都返返入後台...  好多謝你地為大家送上一場令人深刻嘅巡遊表演!





繼續響大街上踱步,偶然間遇上了鋼琴師;佢為我地演奏動聽嘅樂曲,又係一個奇妙時刻呢!




講咗咁耐,好似黎黎去去都只係停留響 美國小鎮大街...  但係,奇妙時刻點會只係局限於大街呢?呢一日所遇到嘅另一個奇妙時刻,發生於 灰熊山谷!當時正想行去 迷離莊園,步行中再次見到一對老鼠情侶,米奇 更加向我嘅鏡頭揮手呢!




咦,太陽開始落山啦...  咁代表啲咩呢?迪士尼黑色世界 即將啟動!下一篇文章將會繼續同大家分享!




最後,再次祝 香港迪士尼樂園 生日快樂!唔知由八歲轉到九歲嘅過程中,又會有咩重要嘅事發生呢?


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 嗰日唔得閒? 下年九週年係星期五, 放工之後玩夜啲都冇問題!

      刪除
  2. 我夜晚入~朝早返學XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本身以為夜晚會超多人, 但最後又唔係, 哈哈!

      刪除