2013年9月27日

一邊用餐, 一邊欣賞 Duffy迪士尼小熊 主題表演!

繼續係 東京迪士尼之旅2013 園內遊記,今日就講下 東京迪士尼海洋 園內大受歡迎嘅舞台劇:My Friend Duffy!呢個表演嘅演出場地位於 Cape Cod,上年有睇我分享嘅網友,又或者上網睇過資料的話,應該知道 Cape Cod 係園區 美國海濱 嘅一部份。呢到被設計成為一個寧靜嘅小漁村,而近年因為 Duffy迪士尼小熊 嘅人氣爆發,園方就將呢個漁村改成 Duffy 相關項目嘅集中地。




現時,Cape Cod 有幾個專為 Duffy Fans們度身訂造嘅體驗,My Friend Duffy 正正就係其中一個!而呢個表演並唔係咁簡單嘅,因為佢係集餐飲及娛樂體驗於一身!買咗食物之後,就可以去到用餐區,演藝人員將會遞上觀賞證,上面會寫咗你嘅享用時間會去到幾多點。




呢到提供嘅食品有好多都同 Duffy 有關,我第一次入去嘅時候就買咗 Duffy 頭型蛋糕,仲會附送一隻 米奇和Duffy的春日巡航 紀念碟。第二次入去,我係食午餐嘅,所以我就買咗個套餐,另外亦可以加錢換一個紀念盤;我咁鍾意 Duffy,當然都有換到啦!






表演開始啦!Tippy Blue 出場作出旁述!佢係 Cape Cod 漁村 嘅信差,可以見到佢掛住咗信袋!




之後就到 Duffy迪士尼小熊 登場!佢著住一身水手服,亦掛住盛載幸福、幸運嘅玻璃瓶,準備同 米奇 一齊出海!但係... 佢好似對今次嘅旅程有啲疑惑喎...





見到 Duffy 咁樣,米奇 出黎為佢解開困惑啦!「我地響海上可以去到好遠,見到好多新事物!」





呢個時候,舞台頂端出現幾幅相片。「旅程上,我地可以探訪不同嘅好朋友,參觀佢地嘅家園呢!」






Duffy 終於都明白,海洋將會令佢見識更廣,擴闊眼界!然後,米妮、唐老鴨、黛絲 黎到碼頭,準備歡送 米奇、Duffy!唐老鴨 更加為佢地預備好行李添喎!






Duffy 開始對今次嘅海上之旅充滿期待!好啦,同 米妮 佢地道別啦!我地之後再見啦!





正式出海,表演亦隨之完結,布幕緩緩落下;睇完呢個表演,我都為自己嘅 Duffy小熊 影返張相先!





其實,整個 My Friend Duffy 總共有兩個劇目,以上嘅劇目係 Duffy的海上冒險,另一個就叫做 Duffy的誕生。兩個劇目每隨15分鐘輪流演出,亦即係話,基本上只要坐響到,係會不斷有表演睇嘅。我兩個劇目都有睇到,但係只係影咗 Duffy的海上冒險;不過無所謂啦,上年都已經影過了!

響到都順便同各位 Duffy Fans們分享一個資訊啦!東京迪士尼海洋 園方經已決定會於2014年1月20日 新增一個新嘅 My Friend Duffy 劇目,名為 ShellieMay的誕生,並取代原有嘅 Duffy的誕生 劇目;Duffy的誕生 將會響2014年1月5日作最後演出。

唔知大家對呢個新劇目有咩感受呢?鍾意 ShellieMay 的話應該會感到高興,但我亦知道有部份鍾意 Duffy 嘅Fans未必會同樣地咁喜歡 ShellieMay...  我自己就對呢個新劇目冇咩興趣...  亦對 Duffy的誕生 被取代感到有啲可惜...  但假如有機會,我都會去睇下嘅!

2 則留言:

  1. 嘩嘩嘩!ShellieMay的誕生!好想看呀!(家貧,將來只能在Youtubx看)
    至於My Friend Duffy,我在Copy了片段做DVD,反復在家中看!正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知 ShellieMay的誕生 會唔會好似 Duffy的誕生 一樣咁夢幻呢?

      刪除