2013年9月23日

迷離音樂盒, 奏出神秘旋律...

再次為大家隆重介紹,來自 香港迪士尼樂園 迷離莊園 嘅一件珍藏品:巴里猴紋鑲寶石音樂盒!新園區響五月開幕嘅時候,樂園就推出咗一樣非常特別嘅商品,係一個仿照 亨利爵士 最新珍藏品所設計嘅小型儲物盒;推出咗之後,儲物盒即時大受歡迎,並響短時間內售罊!

咁點解今日突然又再提起呢個儲物盒呢?因為,迷離珍藏店 近日經已返咗貨啦!先前買唔到的話,今次要把握機會啦!而我自己尋日入園嘅時候都已經買咗返屋企!講完呢句野,相信部份讀者會即時有疑問;明明我響開幕嘅時候已經買咗一個,亦都有同大家分享過,點解又要買多個?好,咁就要仔細研究下呢個新嘅儲物盒啦!




拆開呢個新儲物盒嘅包裝,再拎返舊嗰個出黎比較一下先!望落好似冇咩分別咋喎!




轉到側面,都冇咩分別喎!兩個儲物盒同樣地都有好精緻嘅猴紋!究竟點解要買多個!




既然睇唔出外型有咩分別,咁就係時候打開兩個音樂盒,睇睇入面係點嘅樣!




終於有分別啦!原來新儲物盒嘅內裡係多咗一層嘅!哦?咁咪反而會令儲物空間減少咗?比起原先差咗喎,更加唔應該買多一個新架啦!請各位繼續睇落去,謎底即將解開!





原來謎底係響儲物盒嘅底部!新儲物盒有一個轉扭,相信大家都估到係有咩用啦!底部亦都貼咗一張標籤,印有歌曲「Mystic Manor 迷離大宅」嘅版權資訊。





冇錯!呢個新儲物盒多咗一個新功能,就係可以奏出音樂!內裡多咗嘅一層其實係用黎收埋啲零件,只要擰一擰底部嘅轉鈕,再打開蓋,熟悉嘅 迷離大宅 旋律隨即響起!名副其實變成咗一個真正嘅音樂盒啦!完整嘅使用示範可以觀看以下短片。

     



我而家就有兩個小型儲物盒,以及一盒遊戲卡,總共有三個 迷離莊園 巴里猴紋鑲寶石音樂盒 啦!我原本都有掙扎過究竟買唔買呢個新嘅儲物盒,因為外型同原本嗰個真係完全相同,買多個好似好無謂咁...  但係我實在太鍾意 迷離大宅 嗰段主題旋律啦!最後都係忍唔住買咗!而家響屋企成日都會打開黎聽下首歌,咁呢個新嘅珍藏品都可以話有佢嘅存在價值,哈哈!



9 則留言:

  1. I want to buy the music box but it's little bit expensive >< Thanks for sharing~~ :) :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗客氣, 你可以不斷睇片聽音樂, 哈哈!

      刪除
  2. How much is the music box?

    回覆刪除
  3. 好吸引呀><! 原來有分別架, 我上次睇都唔覺...

    回覆刪除
    回覆
    1. 早知上次就唔心急買啦... 咁就俾佢引到我買多個...

      刪除
  4. 你會賣嗎?我兒子搵好耐,疫情後一直話無貨🙈

    回覆刪除