2013年9月22日

再次感受風暴下的 香港迪士尼樂園...

黎到秋天都依然有風打,仲要係一個強颱風...  大家做足防風措施未呢?乖乖地留響屋企,唔好周圍去啦!我都好乖咁都留咗響屋企打完呢篇文章,哈哈!每次打風,我都會諗起以前嘅一次特別經歷,就係響三號風球底下,響樂園裡面細看風雲色變嘅景象...  今日,同樣係三號風球,同樣係樂園裡面,究竟遇到啲咩呢?就等我化身成特派記者,為大家直擊 風暴下的 香港迪士尼樂園!

今日我入去最主要係因為要去 香港迪士尼樂園酒店,詳情遲啲會有另一篇文章同大家分享;假如心急想知嘅話,都可以響Tho's Dreams專頁搵到答案。咁響酒店返到黎公共運輸交匯處呢邊,發現所有告示牌都已經被包上透明膠紙,用作抵禦強風!過去酒店之前都未見有架,好高效率!





好啦,入園行下啦!慢慢步向樂園中心廣場!今次呢個強颱風來勢洶洶,就連魔界之神 查立保 都要提早準備;颱風來臨之前,佢將雙翼收起,慎防被強風弄傷。





去到 探險世界、灰熊山谷,兩個 迪士尼黑色世界2013 活動項目:黑色嘉年華「異」演、灰熊山谷黑色嘉年華,都有做好防風措施,利用透明膠紙、圍布包緊裝飾。





神秘嘅樹林裡面,亨利爵士 亦都吩咐管家將戶外小食亭嘅帳篷拆走,並且對支柱作出加固。




颱風就到,但係 安仔 似乎仲未返到屋企,去後花園執返啲玩具入屋喎...  不過玩具們都打醒十二分精神,玩具兵團 收起降傘,大頭寶寶 就用繩索保護自己嘅腳枝。





當遇上惡劣天氣,戶外遊樂設施有可能需要暫停開放;而園方近期就設置咗告示牌,響以上情況嘅時候,放響戶外遊樂設施嘅入口,話俾實客知道樂園仲有邊啲室內遊樂設施會照常開放。




橫風橫雨,歡樂嘅 迪士尼飛天巡遊 都要取消演出啦...  惟有下次再睇過啦...




行咗一圈,返到黎城堡前面嘅樂園中心廣場;天氣逐漸轉差,人都愈黎愈少...




正如 迷離莊園,美國小鎮大街 嘅居民都收起建築物外面嘅帳篷,免被吹走。




時間去到下午04:40,園方透過廣播宣佈:由於風勢逐步加強,天文台會響短時間內改發八號風球,所以樂園將會即時關閉,並且邀請賓客經由 美國小鎮大街 離開樂園。

今次係我第一次遇到提早閉園嘅情況,宣佈過後,所有人都開始慢慢走往樂園正門;沿途企咗好多演藝人員,佢地擺出手勢,向賓客指示離開路徑。




明顯感受到大風咗,所以快快趣趣搭車返屋企!辛苦哂一班繼續留守嘅演藝人員!香港迪士尼樂園,期待我地下次可以響藍天白雲之下再見!



5 則留言:

  1. 提早關閉?!好少有~

    回覆刪除
  2. Thankyou for the cast members and Thomas also:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗Thank You Thomas, 我只係影幾張相返黎, 一班CM就真係好辛苦!

      刪除
  3. 在一起是緣分了!但你要是

    回覆刪除