2013年9月20日

2013年9月12日 - 黑暗降臨, 黑色世界強勢啟動!

太陽緩緩落下,黑暗快將降臨大地...  嚟到呢個時候,黑色力量係時候要展現佢嘅強大能量啦!所有黑色世界項目經已蓄勢待發,準備好要令所有人驚呼狂叫!但係請緊記,今年活動嘅主題係「好玩 唔好叫」,遊園時務必要將惶恐埋藏心裡!




黃昏時份,園方響樂園中心廣場嘅 候立保 塑像前面舉行 黑色世界啟動典禮,並邀請到著名電台DJ 小儀 擔任主持,為今年嘅萬聖節活動揭開序幕!開始咗冇幾耐,小儀 請出一位特別嘉賓:近期人氣爆燈嘅演藝紅人 張智霖!就響佢出場嘅一刻,全場反應熱烈,「唔好叫」行動迅速失敗!







其實我個人就覺得今年嘅活動主題有少少無聊,相比起上年嘅「黑色兩路」失色咗好多。不過呢個主題都帶嚟一個小驚喜:響啟動典禮期間,一班黑色人物聚集響中心廣場,測試大家嘅忍叫程度!平時,呢啲人物有好多都只可以響鬼屋入面見到,今次響呢度遇到佢地,都可以話係一個特別嘅經歷!





「第一日返學就遲到,完全唔可以接受!快啲同我去上堂!」咦,原來已經夠鐘要返學啦!我地返到去 詭墳學院 嘅正門!成日都俾 詭墳校長 訓話,而家企響佢嘅雕像前面,都感到強悍嘅威嚴...  至於學院裡面嘅課堂內容,今年大致上都冇咩改動,上年已經嚟過上堂的話或者會感到有少少失望...





迪士尼黑色世界 其中一個焦點項目,就係 夜光鬼魅巡遊!雖然已經睇咗好多年,但係我依然都係好鍾意睇!冇見一年,南瓜王阿積 又要出場啦!「萬聖節快樂!準備好參加黑色世界派對未?」巡遊開始咗冇幾耐,已經可以發現到一個明顯嘅改動;阿積 身後嘅一群南瓜人唔見咗啊!反而 莎莉 就企咗響花車上面!能夠更加親近自己嘅愛人,唔知佢係唔係好開心呢?







怪誕博士實驗室 花車經過後,就輪到 迪士尼大壞蛋 花車!等等先,係唔係好似有啲野又唔見咗?以前,黑巫婆 會企響城堡上面高呼一句:「今年萬聖節由我話事!」嚟到今年,原來佢決定聯同其他壞蛋朋友,合力打造一個最驚嚇嘅萬聖節;所以,佢而家已經改為企響 迪士尼大壞蛋 花車上面。







之後就係我最愛嘅一架花車:鬼貴族舞會花車!我鍾意呢架花車係因為覺得鬼貴族所跳嘅舞好有趣!突然間,花車停咗落黎,周邊嘅燈光轉暗...  嘩,係螢光演出啊!每位鬼貴族嘅晚裝響黑暗中發光,佢地再配合緊湊嘅音樂起舞,真係非常引人注目!






接著落嚟,火焰舞者、火焰花車、香港迪士尼樂園樂團 先後出場,佢地都好落力演出。最後就輪到一班海盜舞者啦!見到佢地,意味著 夜光鬼魅巡遊 快將去到尾聲;不過,而家先至係呢個巡遊表演嘅高潮!海盜船花車黎到啦!







海盜船花車上面,米奇家族 八位成員向大家揮手;佢地要帶領所有人過一個開心嘅萬聖節呢!主角固然就係著住咗海盜服裝嘅 米奇,佢見到大家咁興奮,都覺得好感動!





睇完巡遊,我地繼續黑色世界嘅旅程啦!話咁快就黎到 探險世界,日間嗰陣發現呢到有三架車仔,而家都已經亮起咗燈光啦!但係...  點解冇表演者嘅?話口未完,一列隊伍行咗出黎,正正就係我所期待嘅 黑色嘉年華「異」演 表演者!





表演者各自去到所屬嘅車仔,之後就有旁白邀請佢地逐一施展絕技!我地先睇睇第一架車仔:黑鳥夫人 為大家送上一段舞蹈演出,然後就有 蝙蝠紳士 展開雙翼前後拍動!







第二架車仔嘅表演者係 森武士 X 瘋骨妖姬,佢地兩個會同時進行「異」演。瘋骨妖姬 利用柔軟嘅身體,做出一系列高難度動作,而 森武士 嘅樹枝樹幹就變成咗 瘋骨妖姬 演出嘅障礙物。





最後一架車仔係我最期待嘅一架,因為呢兩位表演者將會令我感受到強烈嘅溫度對比!冰女王 冷酷嘅眼神,令全場溫度驟降!覺得太凍?唔洗擔心,火焰神 揮動火把,讓你體驗到烈焰嘅熾熱感覺!話時話,睇睇下覺得 火焰神 有啲熟面口...  唔通 長戲班主 係響非洲嘅動物草原招攬佢返黎嘅?






「異」演過後,每架車仔都會有一位表演者留低同大家影相,另一位就會返返入後台。當下一場演出要開始,返咗入後台嘅嗰位表演者就會出黎進行演出,表演完畢後就會輪到佢留低影相。假如你特別鍾意某位表演者的話,就要捉緊時機同佢影相啦!





睇完 黑色馬戲班 嘅延伸演出,當然要去睇埋原有嘅演出!馬戲班主 繼續會向大家展示傳聞嘅 斷頭騎士 頭顱!今年已經係 黑色馬戲班 第三年進行演出,上年嘅演出同前年比較就有些微嘅改動;今年都再次有一個小改動,入到去記得要留意下啦!





下一站:灰熊山谷黑色嘉年華!日間嘅時候已經玩過哂五個攤位遊戲,夜晚時份黎到,欣賞下風景就可以了!能夠響迷人嘅 灰熊山 山下輕輕鬆鬆咁玩小遊戲,氣氛相當唔錯架!所以嘉年華都吸引咗好多人聚集,好熱鬧!







又往前走啦,再一次黎到 反斗奇兵大本營;大頭寶寶,我地又見面啦!晚上時份,燈光照射住 大頭寶寶,你覺得咁樣令佢變得更詭異,抑或令佢得意咗呢?





其實呢一晚嘅路線同日間都差唔多,經過 探險世界、灰熊山谷、反斗奇兵大本營,自然就黎到 幻想世界。派糖大召集 各個派發點已經亮起燈光,嗯,始終都係夜晚靚啲!







Trick or Treat!又攞糖食,今次,演藝人員更加同時送上萬聖節主題貼紙!迪士尼黑色世界2013 第一期貼紙總共有四款,分別係 米奇、米妮、唐老鴨、黛絲,全部都係響 幻想世界派糖大召集 派發點隨機送出,不過就唔肯定日間會唔會可以響其他位置拎得到...




迪士尼朋友 出黎同大家見面啦!呢一晚,四個不同位置嘅 迪士尼朋友 分別係:米奇、米妮、鋼牙奇奇與大鼻帝帝 以及 Duffy迪士尼小熊!上年,迪士尼朋友 正式同大家影相之前,會有一個小型舞蹈表演,而今年就取消咗呢個安排...

日間已經影咗 米奇、米妮,咁唔影佢地啦,去搵 鋼牙奇奇、大鼻帝帝!今年嘅萬聖節商品,佢地以天使魔鬼造型示人,令我好期待佢地嘅新服飾!點知...  新服飾並冇天使魔鬼嘅元素,只有一件小背心...





雖然 鋼牙奇奇、大鼻帝帝 嘅新服飾冇咩驚喜,唔緊要,去搵我最愛嘅 Duffy迪士尼小熊!上年佢好似冇咩出黎同大家見面,今年能夠再次遇上穿著南瓜服飾嘅 Duffy,好開心啊!睇下佢幾可愛!





另一邊廂,響城堡嘅後面,阿積、莎莉 都出咗黎影相啊!畢竟,萬聖節係屬於佢地嘅節日嘛!我地嘅南瓜王響影相期間,都依然使出渾身解數嚇人,真係調皮!





離開 幻想世界,到達 明日世界;被鬼怪侵襲嘅 太空山 閃出綠色嘅燈光,更顯詭秘...  而沈睡嘅舞台亦經已甦醒,為大家帶嚟不同嘅演出;但係呢一晚我就未有機會欣賞到表演,反而就見到另一著名電台DJ 森美 邀請觀眾上台玩遊戲!








再一次環繞整個樂園行咗一圈,我哋嘅終點固然就係 美國小鎮大街。入夜後,又感受下魔界之神 查立保 嘅氣勢先!嘩,原來佢都收集咗唔少黑色力量喎,就連 斷頭騎士 都變成同佢同一陣線,出現於佢嘅翅膀上!





樂園中心廣場嘅其他佈置:墓碑、魔樹都被暗淡嘅燈光照射著,令人感到一陣陰森恐怖嘅感覺...  城堡響後面仍舊閃閃生輝,造成一個強烈嘅對比。






月光響夜空中閃爍,事隔一年,殭屍黨、狼人族 約定響月夜下,於大街再作比拼!兩邊嘅成員都經已聚集起來,準備好鬥個你死我活!兩大魔黨之爭又再爆發!








激戰過後,殭屍、狼人繼續響街上踱步;穿梭於大街嘅時候,一定要小心提防,否則就會被嚇個措手不及,甚至會被招攬成為佢地嘅一份子...






美國小鎮大街 嘅燈色有陣時係紅色,又有陣時會變成藍色,唔知呢個效果係唔係用作代表兩族嘅抗衡呢?由小鎮廣場嘅亭子望過去,藍色由大街一直延伸至 睡公主城堡,都幾靚!







離開前,再去 怪獸大學行政大樓 探下一班怪獸學生,同佢地說聲再見先!向左和向右,我要走啦,下次再嚟搵你地啦!( 其實我擺明就剩係去搵 向左和向右,哈哈!)





最終,呢一日要完結啦,真係一個完滿嘅八週年!由上午09:00黎到樂園,一直玩到去晚上11:00,玩足十三個鐘,好有滿足感啊!好少會玩到咁癲!




迪士尼黑色世界2013,「好玩 唔好叫」,我地約定10月4日再見,又再挑戰黑色驚嚇!


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 朝早咪見過佢囉, 同埋巡遊嘅時候都見到佢啦, 哈哈!

      刪除
  2. 我個日只係見到派唐老鴨既貼紙 點解你可以收集齊咁勁?
    係咪要十月份先再有halloween打扮迪士尼朋友?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能好彩掛, 響其中一個派發點, 嗰位演藝人員一次過俾咗一套我! 哈!
      萬聖節服飾嘅迪士尼朋友其實中午前都會響美國小鎮大街出現,
      不過近期就只有米奇米妮出黎, 其他迪士尼朋友就可以真係要等到10月活動開始...

      刪除
  3. 之前入過酒店同馬戲團,今年唔會再玩,我好驚~~>< >< 不過我真係好期待迪士尼黑色世界!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 咁除咗鬼屋都仲有好多野玩! 到時慢慢發掘!

      刪除