2013年9月29日

晶荷軒: 趣緻可愛的 迪士尼朋友 造型點心!

見到自己心愛嘅 迪士尼朋友 變身成為精緻嘅點心,你會唔會唔捨得食呢?黎到 香港迪士尼樂園酒店,佢地中菜廳 晶荷軒 提供不同嘅 迪士尼朋友 造型點心,我一直想去試試,但係就未有機會...  先前 奇妙處處通 會員優惠更新,多咗生日月份優惠卷,所以上星期我終於去咗試下嗰到啲點心!




平時響 迪士尼站 出黎,都會好自然咁行去樂園嗰邊,不過我今次就行咗去另一邊,去坐酒店穿梭巴士!再次見到車身使用 迷離莊園 圖畫嘅穿梭巴士,好靚啊!





話咁快就到達 香港迪士尼樂園酒店!開餐前,走入商店行一陣先!嘩,好大隻穿著萬聖節服裝嘅 米奇、米妮!店外嘅櫥窗亦有 阿積、莎莉,仲有月球上嘅 Oogie Boogie 影像!






商店旁邊就係目的地:晶荷軒!門口擺放咗一朵朵水晶荷花,晶瑩剔透,閃出光采。接待處有螢幕,模擬荷花池嘅景象;一群金魚休悠地游水,佢地之間仲不時會有「荷」字出現。







演藝人員帶我地入座,入到去就發現 晶荷軒 嘅裝潢集時尚感、中國傳統特式於一身,係一個好特別嘅配搭。咁多裝飾之中,我最鍾意嘅係荷花吊燈,荷花、荷葉從中心延伸,亮起燈光,好靚!







坐低之後,又睇下枱上嘅物件先!全部都係雅緻嘅中式餐具,仲有摺得好靚嘅餐巾!跟住又睇睇餐牌先!但係,因為  迪士尼朋友 造型點心係需要提早預訂嘅,本身已經訂咗幾款點心,暫時都唔需要額外叫野住。






話咁快,迪士尼朋友 造型點心送到黎啦!枱上放滿一籠籠點心,全部都好得意啊!好,逐款逐款欣賞一下,然後再試食!




迪士尼朋友 造型點心,又點少得我哋嘅老鼠明星:米奇!首款點心就係 米奇煎薄餅,展現咗 米奇 嘅面型,並且配有酸辣醬。





第二款點心係 豬仔叉燒包,一籠三件,代表 三隻小豬。每隻小豬嘅耳仔顏色都唔同架!咁應該點樣分辨佢地三個呢?哈哈!





暑假嘅時候,《怪獸大學》隆重上演,再加上樂園嘅 招收怪獸大學生 活動,爆發咗一道怪獸熱潮!晶荷軒 特別創作咗 大眼雞包仔,都幾似 大眼仔 架!






接著落黎,就係 綠色小人菜肉包!我本身都幾鍾意 三眼仔,而我當日就著住咗一件 三眼仔 T恤,咁當然要同呢籠菜肉包影返張合照!






萬聖節臨近,南瓜王阿積 都黎到 晶荷軒,變成精緻嘅蝦餃!每一粒都係 阿積 嘅骷髏頭!又見到自己鍾意嘅 迪士尼朋友,好開心啊!






壓軸出場嘅,係我最愛嘅 迪士尼朋友:Duffy迪士尼小熊紅豆蓉包!我今次專登帶埋 小Duffy 黎,佢一見到呢籠點心就即刻變得好興奮!





雖然唔捨得,但最後都要搣開佢黎食落肚...  入面全部都係甜甜嘅紅豆蓉,能夠食到呢個為我帶來甜蜜感覺嘅 Duffy 點心,好有滿足感!





食完六款點心,好似都唔係好飽喎... 於是又叫多兩款食品!咦,睇餐牌嗰陣,發現 阿積 除咗變成蝦餃之外,亦都變成特飲喎!呢杯特飲名為 阿積世界,有荔枝汁、牛奶等等;我覺得甜咗少少,不過都幾好飲嘅!







最後輪到甜品啦!呢個甜品拼盤包括水果糯米糍、楊枝甘露、香芋凍糕以及皮蛋酥,相當豐富!當中,楊枝甘露係以玻璃杯裝住,再俾飲管我地啜黎飲,我覺得幾搞笑!






唔知係唔係將心思放咗響賣相嗰方面,我個人認為 迪士尼朋友 造型點心嘅味道只係一般,反而後來叫嘅食品就比較有水準。但其實我去都係為影相嘅啫,所以冇所謂啦,有機會親身試食咁可愛嘅點心經已超開心!


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 每款點心大約$70-$80一客, 奇妙處處通會員優惠適用, 不過另外有加一服務費

      刪除
  2. 迪士尼朋友造型點心太可愛了!!>///<

    回覆刪除