2013年9月3日

雙重奇妙! 充滿繽紛驚喜的生日!

人,每年總有一次生日;但當我愈黎愈大,好似已經冇咗以前嗰種對生日嘅期待...  然而,提醒我就到自己生日嘅,係一封來自 香港迪士尼樂園 嘅電郵...

大約兩個星期前,我收到一封電郵,內容係祝我生日快樂,同埋提我響生日月份內,入園領取生日禮物包同埋享用生日獨家禮遇。於是,一踏入九月份,我就響樂園拎咗呢個生日禮物包。






今年嘅生日禮物包唔再係一個信封,而係一個布袋;上面釘有三個生日襟章,分別係 米奇生日帽、米奇手套、米奇短褲。睇真啲嗰三個襟章,佢地嘅釘扣方式呈現咗一個 隱形米奇!好特別啊!禮物包亦都附有一套優惠卷,我會遲啲先至用。






嚟到2013年9月3日,我嘅生日來臨啦!我又有機會入去樂園,所以就拎咗生日襟章。園內派發嘅生日襟章早前就換咗新款式,新款襟章色彩更為鮮艷,上面亦都有更多 迪士尼朋友。唔知你之前會唔會已經有機會獲得呢個生日襟章呢?




講到全日最開心嘅一件事,就係我響商店見到 Duffy小熊 經已穿上全新 萬聖節南瓜王服飾!不過最終我忍咗手,我打算遲啲等到所有萬聖節主題商品都推出之後先至一次過買。事實上,今日我都見到有唔少萬聖節商品上架,但係都係再睇定啲先。




其實,我今日入去樂園最主要嘅原因並非生日,而係因為今日係我再次成為樂園演藝人員嘅日子!創造奇妙嘅歷程又再開始啦!所以我形容今日係雙重奇妙!第一日返工,我帶咗三個我最鍾意嘅 迪士尼朋友 一直陪伴住我,佢地係:Duffy迪士尼小熊、Oswald幸運兔子、小熊維尼!




今日返工真係一啲都唔簡單,要適應一個全新嘅工作崗位...  不過我會努力架啦!放工後去咗食飯,然後就返屋企同我嘅 Duffy小熊 一齊食生日蛋糕!今年嘅生日美滿地完結!響到亦要多謝好多朋友、網友為我送上生日祝福!又大一歲啦,但係我仍然係唔想長大,所以我會繼續稱呼自己做男孩,哈哈!


8 則留言:

  1. 想再一次向您說:"Happy Birthday"!
    Duffy又出新衣〜
    但我訂了日本Duffy 30周年那套衫!
    Duffy產品出太多了!我破產了!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝你嘅祝福!其實香港呢邊都已經好耐冇出過新衫俾Duffy,同埋呢套衫都幾靚,可以再考慮下,遲啲先再決定!:)

      刪除
  2. 生日快樂呀!!
    生日當天, 真正有一個奇妙的一天,一定好開心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!! 奇妙之餘仲好攰添, 哈哈!!

      刪除
  3. 生日快樂呀!!!~~~
    萬聖節Duffy新衫幾吸引啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!! 今次套衫真係幾靚, 可以諗下買唔買!! ;)

      刪除