2013年9月2日

踏進 東京迪士尼海洋海景酒店, 遠眺園內景觀!

因為將會入住 東京迪士尼海洋海景酒店 Tokyo DisneySea Hotel MiraCosta,所以黎到 東京迪士尼海洋 之後就去咗酒店。當時我拎住一個頗重嘅行李,但係要去酒店就必須行樓梯上去 ( 又或者有電梯,只係我搵唔到 );有一位演藝人員見到我行緊上去,即時主動走埋黎幫我!看似係微不足道嘅小事,但我已經覺得好窩心!




去到大堂,呢到嘅裝潢好華麗啊!不過,參觀之前首先要放低行李,實在係好重好累贅,唔想拖住佢周圍走!正式參觀酒店大堂,東京迪士尼海洋 係一個以海洋為題材嘅主題樂園,佢嘅酒店當然都充滿大海嘅元素!位於酒店大堂正中心嘅,係一艘古式帆船;而天花板上面就畫咗好多象徵大海嘅天神。





除此之外,大堂不同位置都有其他古式擺設。例如有帝王徽號、木櫃、椅子等等。其中有一樣裝飾引起我嘅注意:今時今日,我地就可以好方便咁用房卡開門,咁以前呢?酒店前台嘅背後有一個特別木櫃,上面分開咗一格格代表每間酒店客房,每格放有一條房間鎖匙,重現昔日嘅情境;櫃頂嘅圖畫更加顯示咗一啲 迪士尼朋友 呢!






但講到我最感興趣嘅大堂裝飾,係一幅非常有趣嘅地圖畫作!米奇、唐老鴨、高飛 要出發去進行一次海上探索之旅!睇睇地圖先,佢地將會先後去到 地中海港灣  Mediterranean Harbor、美國海濱 American Waterfront、神秘島 Mysterious Island、發現港 Port Discovery、失落河三角洲 Lost Delta River、美人魚礁湖 Mermaid Lagoon 以及 阿拉伯海岸 Arabian Coast!咦,咪即係 東京迪士尼海洋 嘅七大主題園區?( 睇唔清楚的話可以按圖放大 )





繼續睇下酒店嘅不同位位置先!大堂旁邊有一間商店,售賣 東京迪士尼海洋 嘅商品,當時就有 幸福歡樂年、米奇和Duffy的春日巡航 商品;呢到同時亦有少量 東京迪士尼海洋海景酒店 獨家商品,其實都幾靚,不過我最後就冇買到。




你知唔知道 Hotel MiraCosta 係咩意思呢?MiraCosta 其實係意大利文,Mira 解作觀看,Costa 解作海岸,兩個字夾埋就即係觀望海洋;但係點解係意大利文呢?遲啲會有篇文章提及到。酒店有部份客房係對正 東京迪士尼海洋 園內嘅大海,景色怡人;但係想響酒店裡面睇到海景,都唔一定要住嗰種客房嘅,只要響大堂行過少少,就會見到幾隻窗,望出去就係園區 地中海港灣 嘅海邊廣場,再望出少少就可以見到園內嘅大海架啦!




好啦,時間差唔多,東京迪士尼海洋 就黎開門啦!參觀過後就需要做返一樣非常重要嘅事項:購買門票!今次嘅 東京迪士尼之旅2013,我響 東京迪士尼渡假區 兩大主題樂園總共會玩四日,於是今次就買咗四日門票,門票上面印有三十週年標記!

之前就有部份網友睇到我張門票嘅相片,發現好似有啲古怪喎!第一樣可疑嘅地方,就係嗰邊四日門票嘅成人售價明明係16000日圓,點解我嗰張係17700日圓?唔通我俾人搵笨?另外,四日門票嘅頭兩日應該需要指定去邊一個主題樂園,點解我嗰張會寫住兩邊都去得?實情係,呢張係 東京迪士尼渡假區 迪士尼酒店 住客專享嘅四日門票,頭兩日就已經可以兩邊都去哂,但係就需要加少少錢;不過我的確有需要,要加錢都要買啦!




酒店大堂有住客專用嘅售票櫃位,購買門票之後,演藝人員就遞上英文版 東京迪士尼海洋 樂園指南、樂園時間表。因為佢知道我係買四日門票,所以都有俾埋 東京迪士尼樂園 樂園指南、樂園時間表,又係好窩心!不過 東京迪士尼樂園 嘅印刷品就開始講嗰邊嘅時候先至再分享。除咗英文版,我都有問佢攞埋日文版,點解要攞埋呢?一陣間揭曉。




樂園指南固然就會顯示園內七大主題園區嘅資訊,另外都有標示 幸福歡樂能量點 嘅位置。為配合渡假區三十週年慶典 幸福歡樂年,東京迪士尼海洋 響園內設置咗五個 幸福歡樂能量點,稍後會有專題文章作出介紹。而指南上面都有穿上三十週年黃金服飾嘅 米奇家族 合照,好靚啊!






佢地嘅樂園指南包含咗好多資訊,當中就有兩個清單,清楚標示某間商店會售賣咩類型嘅商品,同埋某間餐廳會提供咩類型嘅食品。呢頁清單嘅旁邊又有另一個列表喎!列表指出咗園內不同嘅爆谷售賣點位置,同埋每個售賣點所提供嘅爆谷口味。





上年就講過,東京嘅樂園時間表同我地好唔同,佢地嘅時間表叫做「Today」,採用全彩色印刷,通常一個月先會轉一次。六月嘅時候,特別活動 米奇和Duffy的春日巡航 舉行得如火如荼,所以封面主角就係著咗春日裝嘅 米奇。「Today」印有不同嘅表演時間、迪士尼朋友 見面時間。





假如 香港迪士尼樂園 正在舉行特別活動,樂園時間表上面會印有活動介紹,同樣地,東京嗰邊假如有特別活動,「Today」都會印有相關資訊。佢地嘅活動介紹寫得好詳細,基本上所有因應特別活動而演出嘅表演都會介紹到。





但係「Today」並唔係咁簡單!除咗活動介紹,更加會有精選商品、精選美食推介!太多商品睇到你眼花撩亂?冇問題!「Today」幫到你!太多食品搞到唔知食咩好?都冇問題!「Today」都幫到你!





咁點解要拎日文版呢?因為英文版樂園指南、樂園時間表嘅資料其實係冇咁詳細,例如唔會有爆谷售賣點資訊,而特別活動亦都只係略略提及表演時間。同埋睇下英文版 樂園時間表,設計簡單幾多!唔似得日文版設計得咁精美!所以我一定會拎日文版作為收藏用途!




就黎開園啦!要去正門排隊啦!酒店住客嘅另一個專享優待,就係可以提早二十分鐘入園;只要出示房卡以及有效門票,就可以使用專用隊列排隊。但係我仲未登記入住喎,未有房卡咁點算?唔緊要,只要出示有效門票,再話俾演藝人員知道,佢就會查看訂房名單,搵到你個名就冇問題架啦!




東京迪士尼海洋 呢一日嘅開放時間係上午09:00至下午10:00,踏正上午08:40,園方準時開放俾酒店住客入場!一入去就有好多演藝人員企響到向你揮手,歡迎你黎到呢個夢幻嘅地方!入場後,分別見到春日巡航招牌、橫幅,仲有廣闊嘅海洋!咦,但係唔見有人停低影相喎!所有人都趕住跑去同一個方向喎!究竟佢地去邊?唔理啦,跟住佢地跑啦,之後先再算...





沒有留言:

張貼留言