2013年10月23日

節奏強勁的百老匯式歌劇 - Big Band Beat

我突然發現,今次去 東京迪士尼渡假區嘅四日入面,我都花咗好多時間去睇表演;而今晚就想同大家分享一個響 東京迪士尼海洋 上演嘅百老匯式歌劇 Big Band Beat!

呢個表演嘅中文譯名叫做 動感大樂團,一聽個名就知道會係一個充滿活力嘅表演!其實呢個表演係有兩位朋友響我去之前推介俾我嘅,佢地話表演期間有一幕非常精彩,所以一定要去睇下!於是,我就去咗位於 美國海濱 大都市入面嘅 百老匯音樂劇場 欣賞 Big Band Beat!




入到去劇場嘅大堂,都幾華麗,而牆上亦有好多同海洋有關嘅壁畫。呢個劇場分開咗做兩層,由大堂直接行入去就係一樓,二樓就需要使用大堂兩旁嘅樓梯行上去,而我今次坐嘅係二樓。




開始表演啦!不過好老實講,我覺得表演嘅前段比較沉悶,亦唔算多 迪士尼朋友 出場...  我一直所期待嘅,就只係剛才所講嘅精彩一幕,最後,終於來臨啦!米奇 手執鼓棍,敲起爵士鼓,敲出強勁嘅節奏!佢好有型啊!

演出完結之後,我先知道,原來劇院裡面係唔影得相嘅...  平時嘅我,會好乖咁刪返哂影咗嘅相,但今次我真係唔捨得刪除咁型仔嘅 米奇 啊...  大家千祈唔好學我,入到去要乖乖地唔好影相啊!




表演大約係三十分鐘,睇完之後,出返嚟又影下個招牌先!轉眼間,天空都已經黑哂啦,咁就係時候食少少野,食完之後又要準備睇下一個表演啦!




總括黎講,我自己就的確覺得呢個表演一般,只係 米奇 嗰幕嘅情緒比較高漲。假如你問我值唔值得去睇,我會話,時間容許的話都可以去睇下嘅,但假如只會響 東京迪士尼海洋 玩一日,我就覺得去玩另一啲野仲好...

而欣賞呢個表演都有一個小貼士,就係有關座位安排。劇場分為一樓、二樓,其中一樓嘅座位係需要抽籤嘅 ( 每日首場演出除外 ),如果想追求好啲嘅座位,演出前就需要去指定嘅地點抽籤,過程有啲似拎Fastpass,都非常方便快捷。但唔需要坐靚位、坐二樓都冇所謂的話,就唔需要去抽籤,直接響演出前去到劇場就可以了,不過就要留意可能會滿座。而呢個抽籤安排亦都有可能會取消嘅,我去睇嘅嗰日係全日都冇抽籤,唔知係唔係同入場人數有關;想知道當日有冇得抽籤,就記得要問問演藝人員啦!


2 則留言:

  1. 好詳細 :-) 唔該唒。好似tds既show同parade, 冇tdl咁好睇。但tds的character又多衫過tdl. 而家, 都1516, 唔知去邊個好。定係買4點入去tdl.

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢諗啦, 其實TDS有個show叫做Mystic Rhythms, 朋友話幾好睇, 但我上次冇睇...

      刪除