2013年10月28日

樂園黑點, 殭屍狼人, 鬼魅巡遊, 一個完美的黑色世界晚上!

唔好意思啊,過去幾日都冇出文章...  迪士尼黑色世界2013 都快將結束啦,但係活動正式開始之後我好似都冇同大家作出分享,今晚就先出返篇同活動有關嘅文章!至於《黑色異幻》故事,我都好努力趕緊工,我會響萬聖節來臨之前寫完佢架啦!




迪士尼黑色世界2013 響10月4日正式開始,逢星期四至日舉行,直到10月31日。響活動日子去樂園玩的話,入場嘅時候會獲得一本「好玩唔好叫 忍叫手冊」;裡面印有不同「好玩唔好叫 樂園黑點」嘅資料,亦都有不同黑點嘅標誌貼紙,挑戰過後就可以貼響指定位置,證明自己挑戰成功!








另一方面,樂園再次響活動期間為 奇妙處處通 會員送上獨有禮物!今次係一個「好玩唔好叫 忍叫口罩」!雖然我一直都覺得今次嘅活動主題唔太吸引,但係呢份禮物又設計得幾得意!我響樂園裡面玩嘅時候都有戴住,哈哈!





響試玩夜嘅時候就知道,米奇、米妮、奇奇、帝帝 會響有活動舉行嘅晚上於 幻想世界 同大家見面,Duffy、高飛 亦會隨機出現。咁其他 米奇家族 嘅成員呢?點先可以見到穿著萬聖節服飾嘅佢地?不論有冇活動舉行,佢地都會響早上於 美國小鎮大街 現身!但係有一個問題,除咗 米奇、米妮,其餘三對 迪士尼朋友 係隨機出現嘅,所以,要影齊佢地真係一啲都唔簡單;就算不斷入園,都要視乎好唔好彩!







活動開始後,園方亦特別響十個「好玩唔玩叫 樂園黑點」設置告示牌,方便識別。佢地分別係:驚心動魄太空山、迪士尼朋友 鬼馬相聚、大頭寶寶、沖天搖控車、玩具兵團跳降傘、迷離莊園、黑色馬戲班、黑色嘉年華「異」演、灰熊山極速礦車、詭墳學院。再次可以見到好靚嘅黑點標誌!























太陽落下,黑夜降臨,殭屍狼人又再響 美國小鎮大街 開戰!因為我本身係鍾意 殭屍黨 多啲,所以我往往都係響佢地嗰邊睇,而我今次竟然心血來潮去咗 狼人族 嗰邊睇!其實我真係好鍾意呢個表演,或者佢唔算好長,上年亦已經睇過好幾次,不過嗰種緊湊嘅氣氛真係令我覺得好吸引!










一個完美嘅 迪士尼黑色世界 晚上,又點少得 夜光鬼魅巡遊!我同 Duffy 都好乖,好早就坐低響巡遊路線起點嘅附近,靜候 阿積 帶領巡遊隊伍出場!響起點睇完之後都未係好滿足,於是又即刻行落去巡遊路線終點睇多次,嘿嘿!

















係時候開餐啦!自從 大冒險家餐廳 有咗會員折扣之後,假如我要響園內食晚餐,佢都會係我嘅首選!上次就去咗試下佢地嘅蛋包飯,又估唔到幾好味喎!呢個套餐包含前菜、咖哩蛋包飯、雞腿、雞扒、以及飲品一杯。講到飲品,我當然又係叫咗特飲:藍莓奧秘!丫,應該係 藍莓精靈 先至啱!因為 阿積 經已入侵到飲品裡面,所以都要配合一下改改名!






最後,為大家送上一幅商店櫥窗嘅 查立保 相片,作為呢篇文章嘅終結。唔知大家覺唔覺得呢篇文章好似唔係講得太多野,仲要冇講過我最愛嘅 黑色嘉年華「異」演,邊有可能?其實係因為我想開一篇獨立文章俾呢個我最愛嘅「好玩唔好叫 樂園黑點」,而我稍後亦都會有多一、兩篇專題文章去講其他活動項目,希望我寫得切啦!>_<


1 則留言: