2013年10月19日

阿拉伯海岸 市集中的奪寶遊戲!

繼續有 東京迪士尼海洋 嘅分享文章!今次我地又去到另一個園區:阿拉伯海岸!呢到就係 阿拉丁、茉莉公主 嘅家園!主題園區分為兩部份,其中一邊係宮殿黎,不過今次暫時唔講嗰邊,先同大家去到另一邊嘅市集。

響市集呢邊嘅某個角落,有一間小商店;但嚴格黎講,其實佢又唔算係一間商店...  因為,佢主要並唔係賣野嘅,而係同大家展開奪寶遊戲!為大家介紹:Abu's Bazzar 阿布市集!




唔知大家知唔知道 阿布 係邊個呢?響電影《阿拉丁》裡面,阿拉丁 有一位可愛嘅猴子伙伴,佢就係 阿布 啦!原來呢間係佢所打理嘅市集,佢更加響店內「整理」貨品呢!




剛才講到,黎到 阿布市集 可以展開奪寶遊戲;呢到提供兩款小遊戲,宮殿寶藏 以及 詭秘蛇魔。兩個遊戲都係要收費嘅,遊玩前只要到收銀處俾錢,就會得到一張單據,跟住就可以去玩架啦!




當日我揀咗玩 宮殿寶藏,目標係要將遊戲球碌到去指定嘅窿窿入面!假如成功的話,就會獲得一份大獎,就係頭先 阿布 整理緊嘅 鋼牙奇奇 或 大鼻帝帝 夏日版毛公仔一隻!




不過唔好以為要成功係一件好簡單嘅事,我最後係...  失敗咗...  但係冇問題,阿布 非常大方,就算未能成功都可以獲得一個徽章!其實我係想要徽章多啲嘅,所以,有呢個 米奇 春日巡航徽章做禮物,我仲開心,哈哈!




獎品款式係會不定時更新嘅,朋友響暑假去嗰陣,就轉咗三十週年款式了。呢個 阿布市集,有得玩又有獎品拎返屋企,而且收費亦唔算貴,係一個唔錯嘅推介!


沒有留言:

張貼留言