2013年12月8日

Duffy迪士尼小熊 陪伴我走過三年歲月!

Duffy迪士尼小熊 係響2010年嘅 迪士尼雪亮聖誕 活動正式登陸 香港迪士尼樂園 ( 我好似已經講過好多次... ),當時我見到呢隻咁可愛嘅熊仔,慢慢就鍾意咗佢!估唔到,話咁快就過咗三年啦!

響呢三年間,屬於我自己嘅 Duffy家族 不斷擴大,去到而家已經有18位成員!佢地每一隻小熊每一日都陪伴著我,為我帶黎歡樂、幸運,響我嘅生活中扮演著非常重要嘅角色!




又到咗佢地嘅生日,聖誕節又快將來臨,係時候同佢地換下衫啦!首先係 巨大Duffy,大家覺唔覺得呢件禮服好似有啲熟面口呢?冇錯,呢件正正就係 迪士尼雪亮聖誕2013 米奇 所穿著嘅亮紫禮服! 




呢件禮服本身係我嘅好朋友特別整俾我著嘅,雖然整細咗少少,但係我都有響園內著咗一陣扮 米奇,嘿嘿!返到屋企,我突然諗到俾 巨大Duffy 著下,最後就發現佢比起我更加啱著!




除咗 巨大Duffy,兩隻 大Duffy 都有換上聖誕衫呢!其中一套更加係今年新推出嘅 聖誕精靈服飾!換完衫,再用同樣係響園內最新發售嘅 Duffy頸巾 包圍住佢地,咁就一定唔會凍親啦!




12月2日係 Duffy家族 嘅生日,呢個日期係以我三年前購買第一隻 Duffy迪士尼小熊 嘅日子去訂立嘅;今年嘅12月2日我要返工,放工之後離開樂園,我就買咗一個生日蛋糕返屋企同佢地慶祝!




Duffy 佢地好乖咁坐哂響梳化上面,佢地睇起上黎好開心喎!有朋友問我,點解要咁大陣象買個蛋糕同佢地慶祝?其實係因為我真係好重視佢地,同埋最重要嘅係,我係一個超鍾意食蛋糕嘅人,哈!




今年嘅生日蛋糕係呢個 栗子紫蕃薯蛋糕,之前經過見到都幾想試,所以最後就揀咗佢!




吹完蠟燭就切蛋糕啦!蛋糕入面細少嘅栗子粒,並散發香甜嘅紫蕃薯味,我覺得都幾好食!




上年佢地兩歲嘅時候,嗰陣嘅 Duffy家族 有15位成員,我就同大家分享過每位成員嘅簡介;今年,Duffy家族 再多咗3位成員,而家就等我分享呢3位新成員嘅簡介以及購買日期啦!

16)  情人節Duffy - 香港迪士尼樂園 - 2013年1月20日




17)  復活節小雞Duffy - 香港迪士尼樂園 - 2013年3月7日




18)  幸福歡樂迷你Duffy - 東京迪士尼海洋 - 2013年6月12日




有一樣野我覺得好驚訝,今年我去 東京迪士尼海洋,最後竟然只係買咗一隻 Duffy 返黎!唔知下年去嘅時候我又會唔會忍到手呢?點都好,我相信 Duffy家族 將會繼續擴展!我地下年再慶祝過!


4 則留言:

  1. 祝你的Duffy生日快樂:)
    有15隻真係好幸福呀..
    我都好想帶哂佢地返去...xd

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你啊! 而家已經有18隻啦! 你慢慢儲都可以組織自己嘅Duffy家族架! :)

      刪除
  2. Wow~~~
    我系DUFFY同米奇迷黎架!!
    你影啲相超靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思啊,我之前睇唔到你嘅留言...
      多謝你嘅讚賞!鍾意的話多啲上黎睇下!:)

      刪除