2013年12月10日

Tho's Dreams 約定你過一個幻麗的雪亮聖誕!

歡樂嘅節日愈黎愈近,你準備好過聖誕節未呢?Tho's Dreams 亦都係時候要換上全新主題背景,同大家一齊過一個幻麗嘅雪亮聖誕!今次設計全新主題,我首選嘅相片係位於樂園中央廣場嘅 米奇、米妮、唐老鴨、黛絲 雕像!





雕像座落響 睡公主城堡 前面,去到夜晚配合埋璀璨嘅燈光,俾人一種幻麗嘅感覺,用黎做聖誕節主題背景就最適合不過啦!但係我覺得有一個美中不足,假如中間嗰棵水晶聖誕樹係會發光的話,相信整體效果必然會更上一層樓!





我最後揀咗呢張相做今次嘅標題圖片!米奇、米妮 雕像嘅背後係閃閃生輝嘅 睡公主城堡,好靚!




今年 迪士尼雪亮聖誕2013 用咗紫色做主色,所以我都用咗紫色做背景,再加入一啲 米奇雪花。




順帶一提,我亦都更新咗網誌專欄,新增 迪士尼雪亮聖誕2013、東京迪士尼之旅2013 專題圖片。




話咁快就黎到一年嘅終結,如無意外,Tho's Dreams 響十二月應該都會有唔少有趣嘅文章!當中唔少得嘅,就梗係要回望2013一整年啦!希望我唔會再走數啦,哈哈!


4 則留言:

  1. 我都心思思今個星期六想再入去添!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽日考完試即刻衝入去睇巡遊!

      刪除
  2. 好想知你有咩有趣嘅文章:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都會同上年差唔多啫, 哈哈!

      刪除