2013年12月11日

樂園探索處處尋 - Mission 2 - 馬車旅者

「樂園探索處處尋」又黎啦!其實上一次出題係唔係太深?到最後都冇咩人成功完成任務...  既然係咁,今次我就降低少少難度啦!各位樂園特務,你知道呢架馬車黎自邊到嗎?




任務代號:馬車旅者
是次任務經已結束,多謝您的參與!



由Mission 2開始,每次發佈新任務嘅時候會順便公佈埋對上一個任務嘅答案!而Mission 1嘅答案就係:迷離莊園,大冒險家餐廳,埃及用餐區,法老黃金石棺。




4 則留言:

  1. 我想參與架,只係唔識咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我已經靜靜雞響專頁俾咗提示, 嘿嘿!

      刪除
  2. 我上星期已參加了馬車旅者的遊戲,但到現在仍未收到核實回覆!
    請問是否收不到我的答案呢?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我未必有時間即時回覆, 敬請體諒, 多謝你嘅參與!

      刪除