2014年1月18日

遊走不同主題園區, 啟動幸運歡樂能量!

入夜之後,睇完 Fantasmic! 同埋煙花,響 東京迪士尼海洋 仲有咩好做?呢一晚,我選擇咗進行一場尋寶遊戲!配合 東京迪士尼渡假區 嘅三十週年慶典,東京迪士尼海洋 各個園區分別設置咗幾個特別嘅裝飾,我叫佢地做 幸福歡樂能量點!

其實,響日間都可以去呢幾個能量點,不過因為佢地嘅賣點係會閃閃發光,必然要響夜晚先可以睇得清楚,所以我最後就決定夜晚先去搵呢啲裝飾!





樂園指南上面有清楚顯示各個 幸福歡樂能量點 嘅位置,我第一個去到嘅係位於 發現港 嘅能量點!呢個裝飾以 米奇頭形汽球 做主題,汽球嘅出現更加令到園內嘅設施都升上半空啊!響呢到被升上半空嘅係一台飲水機!整個裝飾底下有兩個感應器,究竟點先可以啟動幸福歡樂能量?




其中一個感應器顯示手掌圖案,於是我就將手掌放上去;響呢一刻,裝飾嘅部份燈光亮起啦!但係仲有其餘部份未亮起喎...  仲差啲咩野呢?




係時候要為大家介紹一個有趣嘅裝置:幸福歡樂啟動器!園內各間商店都有售賣呢個啟動器,呢個裝置響不同嘅 幸福歡樂能量點 將會發揮重大作用!




幸福歡樂能量點 底下嘅另一個感應器,係特別設計俾 幸福歡樂啟動器 嘅;好,等我將自己嘅啟動器放上去,睇下會有咩事發生先!




放好之後,按一下啟動器上面嘅按鈕,一聲歡樂嘅音樂隨即響起,裝飾嘅部份燈光亦都再一次亮起!不過,能量似乎仍然未足夠喎...  點算好呢?




我明白啦!等我將手掌、啟動器同時放響 幸福歡樂能量點 嘅兩個感應器,組合兩邊嘅能量先!終於,幸福歡樂能量點 得到足夠能量,完美地發出光芒啦!




幸福歡樂啟動器 除咗可以啟動能量之外,仲有額外一個功能:響 幸福歡樂能量點 成功啟動過後,啟動器亦會將部份能量收集起黎。睇下,五個識別燈之中嘅其中一個已經亮起咗啦!咁即係話,去哂 東京迪士尼海洋 裡面嘅五個 幸福歡樂能量點,就可以令五個識別燈全部亮起!




事不延遲,即刻去搵其他 幸福歡樂能量點!以下係其餘四個能量點嘅所在園區:失落河三角洲 長椅被升起、阿拉伯海岸 盆栽被升起、美人魚礁湖 燈柱被升起、神秘島 垃圾箱被升起。











幸福歡樂啟動器 五個識別燈都著咗啦!咁有咩作用呢?尋寶過後,去到某幾間指定嘅商店,出示自己嘅啟動器,演藝人員就會送上一份小禮物,作為幫忙收集幸福歡樂能量嘅報酬!當接過禮物之後,演藝人員亦會響啟動器嘅遊玩說明書上面蓋印,表示已經完成今次嘅任務!





呢份小禮物係一個徽章掛飾,上面有 米奇造型汽球、米妮造型汽球 以及三十週年標誌。同平時我地買嗰啲徽章最唔同嘅係,呢個掛飾背後嘅唔係釘針,而係一個扣,可以扣響 幸福歡樂啟動器 嘅掛繩上面。






講多少少關於 幸福歡樂啟動器 嘅資料啦,佢嘅設計以 米奇 嘅三十週年服飾作為藍本;整個啟動器以金色為主,中間有一頂黃金高帽,並印有汽球圖案同埋三十週年標誌。反過去背後,再次有三十週年標誌,另外亦有一個按鈕,按一下就可以拆走掛繩。







底部有一個模式調校制,有「OFF」關閉,同埋「P」、「S」兩種模式。「P」模式就即係剛才所介紹嘅啟動模式,每次啟動幸福歡樂能量,燈光會亮起、響起三十週年主題曲 Happiness Is Here 以及一段 米奇 嘅話語。至於「S」模式就會持續發光,令啟動器變成一個得意嘅夜間飾物。





順帶一提,另一邊嘅 東京迪士尼樂園 同樣設置咗五個 幸福歡樂能量點,可以使用同一個啟動器啟動能量,但係就冇得拎多一份禮物嘅。可惜嘅係,我竟然唔記得咗影低嗰邊嘅所有能量點,只係影咗其中一個...  不過說實話,我就覺得 東京迪士尼海洋 嘅能量點係設計得靚啲嘅...




其實我真係好佩服 東京迪士尼渡假區 嘅策略,佢地整一樣野出黎可以達到好多目的:一,慶祝三十週年;二,作為拍照景點;三,進行互動遊戲;四,銷售商品。原先,呢啲能量點可以只係純粹幾個好靚嘅裝飾,但只要諗多少少、做多少少,整件事經已變得完全不同!


沒有留言:

張貼留言