2014年2月21日

夜遊樂園, 漫步於巡遊路線上...

巡遊路線,一向都給予我一種特殊嘅感覺。每一日,呢到都會上演充滿活力嘅巡遊表演;路線兩旁都佈滿觀眾,好不熱鬧。但係當入夜後,呢到又會有截然不同嘅景象;人群逐漸散去,日間嘅繁喧消失,只剩下暗淡嘅燈光...  今晚,就等我同大家沿著巡遊路線漫步,一齊睇下會遇到點樣嘅景象...




巡遊路線嘅起端係一道鐵閘,每場巡遊表演就係響呢個位置開始。




向前行,先後會見到 故事劇場 嘅入口以及爆谷售賣車,仲可以隱約找到城堡嘅蹤影呢!





你可以選擇向左轉,進入 明日世界 嘅太空港口;不過我今次就選擇繼續逗留響巡遊路線。





一步一步向前,或者其他人都忙於遊玩,呢到就只係剩下兩旁街燈所發出嘅微弱光芒,甚少人影。





差唔多去到整個樂園嘅正中心,你見唔見到遠處嘅 廣場飯店,同埋 原野劇場 嘅屋頂呢?




轉彎走入 樂園中心廣場,睡公主城堡 響所有人嘅眼前綻放光輝。




右邊係 探險世界 嘅入口,入去森林裡面進行探險好唔好呢?嗯...  都係繼續散步好了。




再次沿著巡遊路線進發,開始進入 美國小鎮大街,周圍都係維多利亞式建築物。





終於見返人群啦!響呢啲時候,你通常會做啲咩?入去商店購物?抑或等待煙花表演?





巡遊路線嘅尾段,環繞 小鎮廣場 走一圈;首先經過 市鎮會堂 嘅前方。





然後經過火車站、動畫藝術廊,出乎意料地,呢個位置係 美國小鎮大街 夜裡較為寧靜嘅角落。





到達巡遊路線終點,平常巡遊演出嘅時候,花車逐架逐架駛進後台,完成表演。




木門關上,巡遊完滿落幕!等等,我突然醒覺呢一刻並非巡遊表演,我太投入於自己嘅幻想當中!




巡遊路線漫步之旅正式結束,踱步期間令我回想...  曾幾何時,每逢 迪士尼黑色世界 活動進行期間,夜光鬼魅巡遊 高漲嘅氣氛都會籠罩整條路線...  不過唔緊要,巡遊路線好快就可以響黑夜中重拾生氣,一場最幻麗嘅光影滙夜間巡遊快將隆重上演!


3 則留言:

  1. 好期待Night parade呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好期待!相信到時嘅景象一定會好靚好靚!

      刪除
  2. 如果有埋tdr的, 就正。 :-)

    回覆刪除