2014年3月14日

日本迪士尼雜誌 Disney Fan 2014年3月號 - 甜蜜Duffy特輯

Disney Fan 呢本黎自日本嘅迪士尼雜誌好似已經好耐冇響 Tho's Dreams 出現過,係因為我唔係每一期都會買,係每逢見到一啲自己有興趣嘅專題先會買返黎睇下。今次買咗本2014年3月號,原因好簡單,一睇封面就已經知咩事,哈哈!




一如以往,一打開雜誌就有揭頁,今期係一幅 東京迪士尼樂園 農曆新年活動相片。




Duffy迪士尼小熊 做得封面主角,當然意味住今期係 Duffy 特輯,有多篇同佢有關嘅專題。




唔知大家仲記唔記得,之前 東京迪士尼之旅2013 遊記分享過一項資訊,就係 東京迪士尼海洋 My Friend Duffy 劇場會響2014年初作出更新,原有劇目「Duffy的誕生」會改為「ShellieMay的誕生」;其實而家已經更新左,而雜誌入面都有講到呢項資訊。




同大家介紹 東京迪士尼海洋 情人節產品嘅時候,都提及到有一個叫做「Sweet Duffy」甜蜜Duffy 嘅產品系列;適逢 東京迪士尼渡假區 三十週年慶典,園方都特別將呢個系列擴展成一個節慶活動,響1月14日至3月20日舉行,所以今期 Disney Fan 都有唔少篇幅係講呢個活動。




 不同頁面分別展示各項活動內容,除咗商品目錄,亦有園內餐飲、節慶裝飾等等嘅介紹。





不過我覺得最得意嘅,就係有專欄教授自家製作 Duffy 小食!只要用上少少創意,就算響屋企都可以親手製作款式獨特嘅 Duffy迪士尼小熊 造型食品!





唔單止有朱古力、杯裝蛋糕呢類熱門嘅甜品,估唔到連日式蛋包飯、便當都有!





講完 Duffy,就輪到其他 東京迪士尼渡假區 資訊,相片特集、最新活動情報,應有盡有。





對我黎講,Disney Fan 其中一項賣點就係佢會展示好多商品圖片,啱哂我呢種鍾意買嘢嘅Fans!





講起商品,唔好唔記得日本仲有 迪士尼商店;Disney Fan 都會定期刊登 Disney Store 嘅最新商品。




唔知各位 迪士尼 Fans們鍾唔鍾意儲野呢?呢個介紹Figure模型收藏品嘅專欄,就最適合鍾意儲野嘅朋友!我睇睇下都有啲衝動想買返個返屋企!




呢本雜誌嘅專欄其實都幾齊全,除咗以上嘅資訊之外,亦有一啲關於 迪士尼 動畫、歷史嘅專欄;例如,今個農曆年係馬年,佢地就特別寫咗一篇專題文章介紹不同 迪士尼朋友 馬匹。




另一個專欄就專門介紹日本以外 迪士尼渡假區 嘅資訊,有時候都會見到 香港迪士尼樂園 嘅情報架!




東京迪士尼渡假區 兩大主題樂園嘅春季活動快將開始,相信 Disney Fan 都會有詳盡既報導!我遲啲又要買返黎睇下,因為... 係時候要睇多啲資料,為六月嘅 東京迪士尼之旅2014 做好準備,嘿嘿!


6 則留言:

  1. 我想問下呢本雜誌你係咪起hk買架??如果係既話邊度有得買呀!?:) 謝謝你:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 誠品書店,page one等等都會有得賣 :)

      刪除
    2. 謝謝你呀!!!明天即刻買先:) 好令呀今期!!!

      刪除
  2. 呢期講2月既嘢,我2月頭已經買左。。。
    要睇春日巡航嘅就要買4員號啦!page one有售^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 4月號其實唔係好多春季活動資料,所以唔買住。
      隨著園方都慢慢公佈愈黎愈多資料,黎緊嘅5月號應該會更詳盡!

      刪除