2014年3月17日

東京迪士尼之旅2014: 再次展開復活節春日巡航!

春臨大地,又係時候展開春日巡航!上個星期五,東京迪士尼渡假區 官方網站公佈咗兩大主題樂園嘅春季活動詳細內容,咁亦都代表我可以開始為六月嘅 東京迪士尼之旅2014 作好準備!唔知,今次又會係一個點樣嘅旅程呢?





今個春天,東京迪士尼海洋 特備活動「米奇和Duffy的春日巡航」將會再一次載譽歸來,讓賓客響園內展開春日旅程!今年已經係佢地連續第三年舉辦呢個活動,究竟會有咩特別呢?




表演方面,我就覺得有少少失望,因為都係沿用返2012年、2013年嗰三個表演;暫時唔知道會唔會響演出嘅時候有少少改動,不過,其實差唔多嘅野連續睇三年都真係有啲悶...




但講到「米奇和Duffy的春日巡航2014」最驚喜嘅地方,就係 Oswald幸運兔子 將會史無前例首次現身於賓客眼前!呢隻兔仔回歸 迪士尼 嘅大家庭之後終於可以同賓客見面,我好心急想見到佢啊!




雖然表演節目就冇咩新意,但係 Duffy迪士尼小熊 今年都有新衫著,另外亦推出咗好多新款主題商品;相信我今年又會收穫豐富啦,哈哈!




上年因為三十週年慶典,所以 東京迪士尼樂園 並無舉辦春季活動;隨住「幸福歡樂年」完滿落幕,東京迪士尼樂園 今年將會舉辦特備活動「迪士尼復活節」。




自從 東京迪士尼之旅2012 經歷過佢地嘅復活節活動,我就深深鍾意咗呢個充滿活力嘅節日!所以,我都非常期待今次嘅「迪士尼復活節2014」!當中最矚目嘅,必然就係全新復活節主題巡遊!




2012年嘅時候介紹過佢地嘅復活蛋尋寶遊戲,好玩得黎仲有小禮物!今年我決定向難度挑戰,玩完普通版再玩進階版,誓要將所有復活蛋逐隻逐隻搵哂出黎!




又睇睇商品,今年 米奇 同佢班好朋友嘅新裝都設計得幾靚,啲鎖匙扣都整得幾可愛;但最吸引到我嘅係... 爆谷筒!米奇造型復活蛋,好趣緻啊!




延續 東京迪士尼之旅2013,今年將再次入住兩間 迪士尼酒店;同樣係 東京迪士尼海洋海景酒店,今次我預訂咗「米奇和Duffy的春日巡航」主題客房,置身於 Duffy 世界訓一晚,感覺會係點呢?




黎到 東京迪士尼樂園酒店,上年我就入住過 小飛俠 主題房間;既然已經體驗童話式嘅房間,今年我就揀左樂園景觀客房,響房間入面望出去,景色一定係非常壯麗架啦!




東京迪士尼渡假區 一共有三間 迪士尼酒店,但似乎我一直都同 迪士尼大使酒店 好似冇咩緣...  今年,我要將呢間酒店都放入我嘅行程當中,不過就唔係響到住,而係黎食自助餐!




睇到上面嗰張相片,大家會唔會覺得 迪士尼大使酒店 同我地香港嘅 迪士尼好萊塢酒店 非常相似呢?佢地都有一間叫做 Chef Mickey 嘅餐廳,所以我都想去搵下東京版本嘅 廚師米奇!




講完 東京迪士尼渡假區 嘅行程,不如又講下渡假區以外嘅野啦!其實今次係我第一次親自設計整個行程,不論酒店、日程都係由我自己計劃,可以自由自在選擇自己想去嘅地方!




我一向都覺得東京係一個好獨特嘅城市,有好多好靚嘅都市景色,亦有好多有趣嘅景點;可以隨意地想去邊就去邊,我會儘可能令自己嘅行程集休閒、購物、啟發性於一身,哈哈!




以上就係今次旅程嘅簡略介紹,而提到嘅兩項 東京迪士尼渡假區 特備活動「迪士尼復活節2014」以及「米奇和Duffy的春日巡航2014」,將於4月2日分別響 東京迪士尼樂園、東京迪士尼海洋 同步啟動,期待活動開始之後會有更多詳盡嘅消息!東京迪士尼之旅2014,六月啟航!

10 則留言:

  1. 可以再次起航, 好正呀!!
    我都同你一樣, 都係2012感受TDL復活節EVENT, 真係好想HKDL都有EASTER EVENT, 可惜.....依然係星星!!
    同埋我都覺TDL爆谷筒真係好靚, 當時都忍唔住買左個米奇版, 我個女仲玩到而家!!

    回覆刪除
    回覆
    1. HKDL開始慢慢上軌道,我相信終有一日會有Easter Event嘅出現!
      TDR嗰啲爆谷筒真係好靚,仲要成日轉款!
      同埋每架車仔檔啲爆谷都有唔同口味,佢地就連爆谷都係咁講究!

      刪除
  2. Hi, 我想問下, park同hotel有邊幾款自助餐同面有咩characters? 我唔急, 你可以慢慢話我知。thanks. 你係邊到睇架 (自助餐)?
    我只知tdl入面, 早餐有pooh, piglet同bunny咋。
    酒店, 我都聽過有 chef mickey, minnie, daisy, pluto, 比hk的, 靚好多~

    回覆刪除
    回覆
    1. Disneyland:Crystal Palace係食buffet嘅,不過只得早餐時段先會有characters,但我唔太清楚有咩character,唔好意思>_<

      刪除
    2. DisneySea:Port Discovey園區內嘅Horizon Bay Restaurant會有Mickey、Minnie、Pluto著住"未來海洋裝",但唔係食buffet,係逐樣逐樣叫嘅。另外一間食buffet冇character嘅叫做Sailing Day Buffet,響American Waterfront。

      刪除
    3. 酒店:tdl hotel、tds hotel各有一間餐廳係食buffet,冇character。有character嘅只得Ambassador Hotel嘅Chef Mickey,除咗廚師米奇,其他米奇家族成員會隨機出現,通常一次過會有4個出黎;但要留意,呢間餐廳極度受歡迎,好難book位...

      刪除
    4. thanks. 因為我朋友話係酒店, 唔記得邊間會有princess minnie. 以家冇lu. 可能就因為係咁, 令到d guest迫哂去chef mickey個間~ 唔知d野食拍唔拍得住香港個間? 我下次都會去試這間. 要唔要搶character? 以我所知會有好多日本人.

      刪除
    5. 野食正常黎講都會好過香港, 因為我個人覺得園內食物算係高水準, 味道唔錯!
      至於characters, 我又覺得未至於係搶嘅, 佢地會行黎行去,
      響旁邊等一等, 見到有人影完就可以主動行埋去同佢影,
      但如果真係太多人或者就要互讓, 不過都未至於會影唔到嘅.

      刪除
  3. 好羡慕你呀!!!仲係學生,可以馬上出發,哈哈~
    我都好想今年聖誕節去東京迪士尼,因為睇過人地的blog,聖誕佈置真係超靚!!!
    我上兩次去日本都係自由行,加上我係鐵路迷,瘋狂plan火車同行程,真係好滿足,希望你都玩得開心~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢地每個節慶活動啲裝飾都好靚,有機會的話我都想體驗一下其他活動!哈哈,我都係鐵路迷,好鍾意plan點樣搭火車!今次仲會去一個同火車有關嘅景點!

      刪除