2014年3月12日

2014三月份焦點迪士尼朋友 - Ariel, Flounder & Sebastian

又試好耐都無寫過新文章,因為近期真係好忙;又要返工,又要考試,仲有最重要嘅執房!因為對上幾個月積埋積埋又買咗好多野,再唔執間房就會爆架啦!好啦,執完房而家就要執網誌;我整理緊多篇文章,稍後將會陸續登場!今日,首先送上三月嘅焦點 迪士尼朋友 月曆!

呢排一時就好好天,一時又落雨,咁樣嘅天氣會唔會令你覺得好煩厭呢?不過咁樣嘅天氣同時亦都話俾我地知道,春天已經來臨啦!不如就等我帶領大家開展一個春季旅程啦!三月,我哋率先來到海底世界,探訪 艾利奧 Ariel 嘅家鄉!千祈唔好唔記得,仲有佢嘅兩位好夥伴 小胖 Flounder、沙巴信 Sebastian!





當然,繼續會有樂園版本月曆。





嗯...  唔知下個月我地去探訪邊位 迪士尼朋友 好呢?


2 則留言:

  1. 4月係春日巡航嘅開始呀!整Duffy Shelliemay la!@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經4月,但我仲未諗到用邊個迪士尼朋友,想用啲比較少提起嘅。

      刪除